Wide Mode Template

Paulina Wiśniewska

WYKSZTAŁCENIE:

 

STUDIA

 

·         studia magisterskie:

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, kierunek: Psychologia, specjalizacja: Psychologia zdrowia i psychoterapia.

 

·         studia podyplomowe:

Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie – w zakresie wczesnego wspomagania i opieki nad małym dzieckiem.

 

 

STAŻE

 

·         Punkt Przedszkolny „Klubik integracyjny” Stowarzyszenia Terapeutów, roczny staż terapeutyczny,

·         Fundacja SYNAPSIS, dwuletni staż terapeutyczny.

 

 

DOSKONALENIE ZAWODOWE

 

·         z zakresu komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC):

system PECS (szkolenie podstawowe; rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych), Program Rozwoju Komunikacji Makaton (I i II stopień; szkolenia dodatkowe: metodyka i zabawy), szkolenie z narzędzia VB-MAPP,

 

·         z zakresu wspierania rozwoju osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu: regularny udział w konferencjach Fundacji SYNAPSIS, szkolenia z zakresu terapii i edukacji dzieci z autyzmem (cz. I i II), szkolenie z zakresu terapii i diagnozy zespołu Aspergera, szkolenia dotyczące zabawy z dzieckiem z autyzmem oraz strukturalizacji otoczenia, kurs terapii ręki, szkolenia dotyczące rozwijania umiejętności grafomotorycznych,

 

·         z zakresu stosowanej analizy zachowania (ABA):

kurs Wykorzystanie zasad stosowanej analizy zachowania w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju – uczenie nowych umiejętności i praca nad zachowaniami trudnymi,

 

 

·         z zakresu pracy z rodziną:

szkolenie Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci - metoda Carole Sutton.

 

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

 

·         prowadzenie indywidualnych, domowych zajęć terapeutycznych w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych – z dziećmi z zaburzeniami
ze spektrum autyzmu,

 

·         współprowadzenie grupy terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniami
ze spektrum autyzmu w niepublicznym przedszkolu terapeutycznym,

 

·         prowadzenie treningu umiejętności społecznych dla dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,

 

·         wspieranie dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu jako terapeuta-cień
w przedszkolu integracyjnym,

 

·         prowadzenie szkoleń dotyczących wspomagania rozwoju dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w ramach współprowadzenia stażu terapeutycznego w niepublicznym przedszkolu terapeutycznym,

 

·         prowadzenie szkoleń dotyczących wspomagania rozwoju dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu kierowanych do rodziców i specjalistów.