WYKSZTAŁCENIE:
STUDIA
·
studia magisterskie:
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie,
kierunek: Psychologia, specjalizacja:
Psychologia zdrowia i psychoterapia.
·
studia podyplomowe:
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie – w zakresie wczesnego wspomagania i opieki nad małym dzieckiem.
STAŻE
· Punkt Przedszkolny „Klubik integracyjny” Stowarzyszenia Terapeutów, roczny staż terapeutyczny,
· Fundacja SYNAPSIS, dwuletni staż terapeutyczny.
DOSKONALENIE ZAWODOWE
· z zakresu komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC):
system PECS (szkolenie podstawowe; rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych), Program Rozwoju Komunikacji Makaton (I i II stopień; szkolenia dodatkowe: metodyka i zabawy), szkolenie z narzędzia VB-MAPP,
· z zakresu wspierania rozwoju osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu: regularny udział w konferencjach Fundacji SYNAPSIS, szkolenia z zakresu terapii i edukacji dzieci z autyzmem (cz. I i II), szkolenie z zakresu terapii i diagnozy zespołu Aspergera, szkolenia dotyczące zabawy z dzieckiem z autyzmem oraz strukturalizacji otoczenia, kurs terapii ręki, szkolenia dotyczące rozwijania umiejętności grafomotorycznych,
· z zakresu stosowanej analizy zachowania (ABA):
kurs
Wykorzystanie
zasad stosowanej analizy zachowania w pracy z
osobami z zaburzeniami rozwoju – uczenie nowych
umiejętności i praca nad zachowaniami trudnymi,
·
z zakresu pracy z rodziną:
szkolenie Jak
radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci -
metoda Carole Sutton.
DOŚWIADCZENIE
ZAWODOWE:
·
prowadzenie
indywidualnych, domowych zajęć terapeutycznych w
ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych – z
dziećmi z zaburzeniami
ze spektrum autyzmu,
·
współprowadzenie grupy
terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniami
ze spektrum autyzmu w niepublicznym przedszkolu
terapeutycznym,
·
prowadzenie treningu
umiejętności społecznych dla dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
·
wspieranie dzieci z
zaburzeniami ze spektrum autyzmu jako terapeuta-cień
w przedszkolu integracyjnym,
·
prowadzenie szkoleń
dotyczących wspomagania rozwoju dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w ramach
współprowadzenia stażu terapeutycznego w
niepublicznym przedszkolu terapeutycznym,
·
prowadzenie szkoleń
dotyczących wspomagania rozwoju dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu kierowanych do
rodziców i specjalistów.